  • Data: 2022-01-21 02:37:15
    Temat: Re: Skraplająca się para wodna na ramach okien
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 19 stycznia 2022 o 11:38:48 UTC-6 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Przy jakiej wilgotności i temp w pomieszczeniu? Bo tu czy będzie rosa czy
    > nie decydują pojedyncze stopnie C i % wilgotności.

    Po pewnym doswiadczeniu z roznymi oknami wiem ze jak okna nie daja rady przy -5 i
    suchej atmosferze (tak pisze watkotworca) to znaczy ze naprawde slabe sa.
    A te ponoc bylejakie nie sa.

    Moje aktualne sa pasciate makabrycznie i rosza sie przy -10 dopiero.

    Poprzednie mialem zwykle plastikowe oknoplasty i kuchnie gdzie wentylacja byla slaba
    i nawet one do tych -5 i wilgotnej kuchni nie robily problemow. Rosily sie troche ale
    potem wysychaly.
    Mur wokolo nich grzybial ale okna nie.