  • 1. Data: 2022-01-24 07:16:18
    Temat: Re: Skrzydlata Kobyła POdsłuchuje!
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-23 o 21:09, kanalia Zenek Kapelinder ujada na
    pl.soc.polityka:
    ecki-mialem-podsluch-na-telefonie-za-rzadow-po-j,nId
    ,5779049

    %C3%B3rkowe_z_2007_roku

    %C3%B3rkowe_z_2008_roku

    %C3%B3rkowe_z_2009_roku

    %C3%B3rkowe_z_2015_roku

    > A nijakiego Tuska nikt nie chce podsłuchiwać. Ze strony PiSu to okrucieństwo nie do
    zniesienia. Ojca po jajach nie kop jak łapę do szczania podnosi.

    DO BUDY ZAWSZONY KUNDLU! DO BUDY PSI BĘKARCIE!*