    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Sun, 1 Feb 2015 23:14:11 -0800 (PST)
    Subject: Re: Spłuczka kompaktowa cersanit laguna 3/6 regulacja
    From: n...@p...onet.pl

    > a po co w ogóle ruszałeś?

    Już po odpakowaniu i zamontowaniu i przy pierwszych spłukach, pływaki były ustawione
    wg. wskazań wodomierza inaczej aniżeli 3 i 6. Wychodziło mi 2l dla małego spłuku i
    5l dla dużego spłuku. To za mało dla mnie na mały spłuk, chyba że ktoś lubi sobie po
    prostu spuścić wodę, a po spuszczeniu 2 litrami nadal merdzi. Ja i moje wychowanie
    tego nie akceptuje a tym bardziej nie znoszę tego zapachu. Spotkałem takie osoby w
    pracy, które np.po sobie wody nie spuszczają, ale nie o tym tu. Chcę mieć ustawione
    3,5/6 litrów.Da się czy nie da się? Po to była zmiana ceramiki na kompakt. Jak
    podniosę wysoki pływak to podnosi mi się poziom wody w spłuczce. Tym samym przy
    mniejszym spłuku pobiera więcej wody aniżeli zostało ustawione.Tak dla przykładu przy
    poziomie małego pływaka ustawionym na 3,5l wcześniej jeśli podnoszę pływak większy do
    góry to pobór wody dla małego wzrasta mi o 1l więcej aniżeli jest ustawione. Jak to
    wyważyć?

    Jak to masz w takim razie u siebie ustawione. Zechciałbyś w wolnej chwili sprawdzić i
    napisać.

    Z góry dzięki