  • Data: 2011-06-13 10:11:45
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...
> [...]

    > Czy uważasz że kilka cm w tą czy tamta strone jest warte zatargu z
    > sąsiadem?
    > Czy może o te kilka cm warto uruchomic sady policje czy Bóg wie kogo?

    >Oczywiscie, ze nie jest warte :) Dla mnie to jakis totalny absurd.
    >Jednak lepiej takich sytuacji nie prowokowac - dzisiaj masz fajnego
    >sasiada, a jutro sprzeda dom i przyjdzie burak ktory bedzie sie
    >handryczyl o te 6cm. Dlatego mimo wszystko lepiej jak nie ma kamienia
    >- wezwac geodete, lub przynajmniej sprobowac wedlug map i projektow
    >samemu ustalic dokladny przebieg tej granicy niz "w polowie dlugosci

    Tu zgoda.
    U siebie zrobiłem jak zrobiłem bo to raptem 30 metrów ogrodzenia z siatki. W
    ostateczności najwyżej mój nastepca (albo nastepca mojego sąsiada)będzie
    miał okazję zrobienia nowego płotu. Bo tak na prawdę ani ja ani sasdad nie
    wnikaliśmy teraz na kogo terenie płot stoi.
    I analogicznie może być z autorem tego watku- jak zacznie wojowac, poniesie
    koszty i może się okazac że to sasiad ma rację. Dlatego od początku pisze-
    "nie warta skórka wyprawki"

    > Ty moze jestes normalny ale nie wszyscy
    >sa, a nigdy nie wiesz jaki Cie sasiad czeka w przyszlosci ;) Ja na
    >szczescie mialem kamienie z jedyna sasiadka jaka granicze

    U mnie kamieni graniocznych z sąsiadem nie było, więc odnosiłem się do
    budynku który mam nadzieje prawidłowio wytyczył geodeta. Pozostałe kamienie
    mam ale to są granice z droga(moja prywatna zreszta;)). Teraz przymierzam
    się do robienia płotu z drugiej strony i tu mam bez problemu bo po pierwsze
    nie mam tam sasiada a po drugie znalazłem kamienie graniczne.

    Będziesz miał tani opał;))

    Krzysiek