    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sprawdzone kontakty, włączniki elektryczne
    Date: Wed, 16 Jun 2021 15:22:25 +0200

    W dniu 16.06.2021 o 15:15, budynPL pisze:

    > tak na moje oko to koszty jednorazowe też powinny być racjonalne - ja bym sobie tak
    nie robił, ale gdyby ktos mi
    > zlecił tak robić u siebie to bym nie marudził i mu zrobił wedle życzenia

    Mi się np. te podwójne w jednej puszce nie podobają i bardzo mi
    odpowiada standard ramkowy, że każde gniazdko osobno. Dokładnie tak jak
    napisał GreDi.
    Natomiast, jak się ktoś bardzo uprze, to widziałem zdaje się takie
    podwójne gniazdko na jedną puszkę dla tej serii Berkera. Nie jest zbyt
    popularne, ale jak się poszuka to można znaleźć. Przy czym wtedy jest to
    całe gniazdko, nie ma systemu ramkowego.

    Pzdr

    --
    /__/_* /