  • Data: 2021-01-13 08:52:54
    Temat: Re: Stolarstwo. Mocowanie formatek do profili stalowych
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 13 stycznia 2021 o 08:25:29 UTC+1 WS napisał(a):

    > Ja bym wkręcil jakies blachowkręty (albo nagwintował czy jakieś nitonakrętki i
    gwintowane pręty...) na przednim profilu od strony płyty, w płycie na krawędzi
    odpowiednie otwory, żeby te śruby tam wlazły, następnie włozył płytę lekko po skosie
    na śruby, jak wejdą, to cała płyta już w ramce będzie... . Od tylu (niewidoczne)
    przykręcił bym na wylot...

    Cos takiego chodzi mi po głowie właśnie
    Mam przyrząd do połączeń niewidocznych, nawiedziłbym więc otwory w formatkach i
    wkrętami samogwintujacymi przykręcił do profila a nawiert zamaskował .
    I póki co tylko taka opcję rozważam właśnie.
    Miałem nadzieję że są jakieś systemowe rozwiązania
    Inaczej- są bo kilka miesięcy temu w jakimś markecie widziałem meble loft do łazienek
    i właśnie takie dedykowane łączniki tam były zastosowane.
    Ale wtedy nie sfociłem, a teraz via net znaleźć nie mogę