  • Data: 2021-01-13 10:13:23
    Temat: Re: Stolarstwo. Mocowanie formatek do profili stalowych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 12 stycznia 2021 o 23:26:52 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Nie zrozumiałeś Ty mnie albo ja Ciebie?
    > Dla uproszczenia: ramka że stalowych profili o przekroju 2x2cm
    > Wewnątrz tej ramki wpasowana płyta meblowa czy inna klejonka grubości 2cm
    > Jak przymocować płytę do ramki aby na zewnętrznych krawędziach ramki nic nie
    wiercić
    Odradzam Ci robienie takiego mebla. Nie dasz rady pospawać z wymaganą dokładnością
    elementów. Żeby dobrze pospawać potrzebny jest przyrząd spawalniczy. To droga rzecz i
    dla jednego elementu nie opłaca się robić. Bez przyrządu elementy się pogna przy
    spawaniu. Jeśli miałbym takie rzeczy robić na sprzedaż, czyli w ilości większej niż
    jedną sztuka to bym elementy stalowe zagrzewał. Też potrzebny przyrząd ale
    delikatniejszy niż do spawania. Półki wklejone w ramki. Drewniane elementy pionowe
    mocowane do półek i klejone do szkieletu.