  • Data: 2022-12-06 09:53:31
    Temat: Re: Straty ciepła na 20 metrach rury w ziemi
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-12-05 o 20:59, WS pisze:

    > wiara może czyni cuda, ale ja widzę, co mam ;)
    > te uszczelnienia są takie, że śmierdzi przez nie!, czyli powietrze przechodzi... i
    bez dodatkowej warstwy na zewnątrz jest masarka
    > kilkanascie(?) lat temu już bodajze tu napisałem, że walcząc z tym smrodem
    doszedłem do opcji folia alu nasmarowana silikonem i tym owijane łączenia rur +
    przyłścze do kibla
    To że u ciebie ktoś to spartaczył nie znaczy że wszędzie tak robiono.
    Ja np oprócz sznura uszczelniającego wbitego w kielich jeszcze je
    cementowałem i widziałem później takie i trzymały dobrze. Kit się do
    tego nie nadawał bo się kurczył podczas schnięcia i kielichy przeciekały.

    żadnych łączeniach, dochodzących przyłączach... bo by w zlewach i kiblach bulgotało
    ;)

    > a czy twierdzę inaczej?
    Noo pisałeś o przyłączach. Tam są zbędne.

    > tylko nie ma łączeń na "zakrętach" bo by ciekło, o, coś jak tu .
    https://sprzedajemy.pl/odsadzka-dn-150-zeliwna-kanal
    izacyjna-kielichowa-aktualn-koszalin-2-a1d299-nr3451
    4512
    dokładnie takie.

    --
    Janusz