    Subject: Re: Szafki do samodzielnego montazu
    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    Date: Fri, 22 Jan 2021 15:57:40 +0100

    W dniu 2021.01.12 o 17:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Polecicie jakąś stronę www, gdzie można sobie zaprojektować i zamówić
    > wykrojone płyty do szafki (typu łazienkowego/kuchennego) dla
    > samodzielnego montażu?
    > Pod akwa bym chętnie skręcił, ceny gotowych jak z Marsa, a używane maja
    > jakieś beznadziejne designy (lata 90-te taa daam ;)) a i tak mam nieco
    > nietypowy wymiar podstawy szkła (85x35).

    Na https://www.meble.pl/na-wymiar/ można sobie zaprojektować różne
    mebelki wg jakichś szablonów.
    Oprócz tego jest
    https://www.meble.pl/materialy-drewnopochodne/
    gdzie sobie można wyrysować poszczególne elementy.

    Jeśli masz w okolicy punkt odbioru to wysyłka jest (o ile pamiętam)
    gratis. Mogą też przysłać kurierem (niestety "parę" zł to kosztuje).

    Robiłem szafkę łazienkową z ponad 20 elementów (koło 70 kg) i wszystko
    się zgadzało, nic nie brakowało. Jeden element był wgnieciony na kancie.
    Brałem płytę "wilgocioodporną", ale czy taką dostałem to nie wiem, bo
    nie potrafię odróżnić od zwykłej.

    Gdzieś mi mignęła inna strona z podobnymi możliwościami, ale nie
    pamiętam jaka.

    Aha, na stronie Bluma jest też narzędzie do projektowania szafek
    (oczywiście z ich osprzętem).