    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <sluqrid6jndg$.dlg@myjk.org> <60872521$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <16wxo646hhig9$.dlg@myjk.org> <60884550$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <a22mb5v3ufhn$.dlg@myjk.org>
    <60893eb4$1$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <1l0iq9dfdx6fc$.dlg@myjk.org> <6089a180$1$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks2wlccxfsw8$.dlg@myjk.org> <608b252b$1$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org> <608e77a2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <1w39oa61amu4u$.dlg@myjk.org> <608e9c10$4$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hs174pc1el37$.dlg@myjk.org> <608fc757$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 7 May 2021 18:15:01 +0200

    Mon, 03 May 2021 11:48:50 +0200, Pete

    > Zaczynasz gadać jak człowiek a nie leming.
    > Na cholerę mi szczepienie na Covid po sezonie?
    >
    > A z resztą głupot nie ma sensu dyskutować.

    Póki co największe głupoty to ty wypisujesz. Nie rozumiesz jak działają
    szczepionki, jak się określa NOPy, nie rozumiesz jak działa odporność
    populacyjna, i że, wbrew temu co utykasz razem ze swoimi
    antyszczepionkowymi klakierami, nie powoduje rozprzestrzeniania wirusa w
    "fromie ukrytej", ale jego wygaszenie oraz, a może przede wszystkim,
    eliminację MUTACJI dzięki czemu łatwiej się przed nim chronić. I to wynika
    wprost z tego, że jak populacja jest zaszczepiona, to szybciej wirusa
    niszczy w zalążku, więc ilość patogenów w społeczeństwie się ZMNIEJSZA.
    Dlatego uważam że grypę też możnaby zniszczyć szczepionkami, ale widać
    komuś na tym nie zależy, bo większą kasę się robi na jej leczeniu. Ale jak
    tobie to tłumaczyć tak samo jak płaskoziemcy że ziemia jest okrągła. Wiesz
    lepiej swoje.

    BTW, powołujesz się na youtuby, to masz do kompletu:
    https://www.youtube.com/watch?v=F0pf_avQQMk

    --
    Pozdor
    Myjk