  • Data: 2019-12-18 11:01:30
    Temat: Re: Szukam cegły ;)
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-18 o 09:31, sirapacz pisze:

    > wierć oczko mniejszy otwór tak, by kołek właził wręcz na siłę i przed
    > włożeniem kołka dmuchnij (najlepiej sprężonym powietrzem z puszki) w
    > dziurę. Uważaj na oczy -  dlatego sprężone powietrze a nie usta.
    > Wkręcając delikatnie wystarczy, że odrobinę się rozchylą rozpieraki (?)
    > w kołku i dalej możesz lecieć normalnie.

    Wierciłem fi8 pod kołek 10. Kołek wchodził sztywno. Ale zaprawa
    osypywała się jak piasek - kołek obracał się razem z zaprawą. Po wyjęciu
    kołka wyglądało, jakbym wiercił fi14.

    Wiercę przez fajną przystawkę do odkurzacza - taka płaska łapka z
    otworem na wiertło. Pył po wierceniu też odsysam odkurzaczem. Uprzednio
    wiertłem na niskich obrotach wyrzucam nadmiar.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam