eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca? › Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
  • Data: 2022-06-15 02:50:36
    Temat: Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.06.2022 o 01:29, Uzytkownik pisze:

    > To ty jesteś ograniczony i nie doczytałeś, że wątek jest o "kosie
    > elektrycznej", a nie o napierdalaniu kosiarką spalinową o 8.00 w niedzielę.

    Mylisz się w 100% :] Zabrałem głos i odniosłem się do tekstu Mateusza
    Bogusza, który zdefiniował, że napierdalanie w niedzielę o 8:00 kosą
    spalinową będzie adekwatne.

    > Albo jesteś tak tępy, że nie odróżniasz kosy elektrycznej od kosy
    > spalinowej.

    Nie interesuje mnie jaka masz kosę :]

    > Temat jest o kosie elektrycznej, cichej i nieuciążliwej dla sąsiadów,
    > którą można kosić w niedzielę nie robiąc hałasu na całą wioskę. Można
    > kosić trawę, nie budząc sąsiadów.

    Nadal nie rozumiesz sensy dyskusji,która jest o kosie spalinowej. w
    niedzielę o 8:00 rano :]

    > Ja cały czas piszę o użytkowaniu narzędzi elektrycznych. Takie
    > zakupiłem, bo szanuję moich sąsiadów i to nie tylko w niedzielę o 8.00,
    > ale także i w dni powszednie. Poza tym dla mnie te narzędzia mają wiele
    > zalet w porównaniu do narzędzi spalinowych. Piszę cały czas w nawiązaniu
    > do tematu wątku - kosy ELEKTRYCZNEJ.

    Watek jest o kosie spalinowej o 8:00 rano w niedzielę i do tego się
    odnoszę. Ty pierdolisz jakieś wydziwy o tym co masz. Chuj mnie to obchodzi.

    > Jak tego nie rozumiesz to już nie mój problem.

    Jak dotąd, to nie rozumiesz tematu. Pochuj pokazujesz co ty robisz i co
    masz?

    > To ty nie rozumiesz o czym jest temat wątku. Wpierdalasz się ze swoimi
    > konfabulacjami i chorą nienawiścią do sąsiadów.

    Dokładnie cie pojebało. Musisz jednak wypierdalać :]

    > Tępy jesteś jak but.

    Bynajmniej, nie toleruję hałasu o 8:00 rano w niedzielę. Musisz być tępy
    jak imadło, że tego nie rozumiesz. Zupełnie jak defaultowy PiSior :]

    > Gdzie napisałem, że w moim otoczeniu ludzie napierdalają kosiarkami
    > spalinowymi w niedzielę o 8.00 rano?

    Piszesz DEBILU w części wątku, która się do tego odnosi, DEBILU!

    > Kurwa lecz się na nogi, bo jak widać na leczenie głowy już jest za późno.

    Ty nie masz głowy. Masz pojemnik na gówno zamiast mózgu :]

    > Tak, tak. Widać to właśnie jak się zachowujesz na grupach dyskusyjnych.

    Doskonale się zachowuję. Odpowiadam debilom, którzy nie rozumieją
    kontekstu czy treści, linków/cokolwiek. Czuję się ja Bóg nawet bo
    pozostawiam wybór ale każdy debil wdepnie w gówno i jeszcze się tym
    chwali :]

    iedzkie-wojny-o-halas-i-koszenie-trawy-w-niedziele-6
    386288007263873a

    > Walą mnie twoje artykuły, które gówno wnoszą do dyskusji, bo nie mają
    > nic wspólnego z użytkowaniem cichych narzędzi elektrycznych.

    Chuj mnie obchodzi, czy nożyczkami tniesz trawę. Odnoszę się cały czas
    do tego co napisał Mateusz Bogusz o kosiarce spalinowej uruchamianej o
    8:00 rano w niedzielę a ty pierdolisz cały czas bez sensu, że u siebie
    srasz w kiblu przez tłumik i filtr fetoru. Jebsiępsie, debilny! :D

    > Przy takim idiocie jak ty, który nawet nie rozumie o czym jest dyskusja
    > nie można się czuć bezpiecznie

    Bardzo dobrze :]

    > i dlatego trzeba takich idiotów
    > eliminować i tępić na każdym kroku.

    Masz broń i pozwolenie, że chcesz eliminować? Jednym zabraniasz a sam
    chcesz eliminować? Hipokryzja+? Szkoda, że nie jesteś moim sąsiadem :D
    Zwyczajnie bym cię spalił w nocy :D za brednie, które od samego początku
    prezentujesz. Spoko, wyprzedzam cie o parę parseków więc jesteś tylko
    ofiarą, zawsze :] Toleruj albo się przyzwyczaj. To kwestia istnienia.
    Nigdy/przenigdy nie osiągniesz przewagi. Dlaczego? Zwyczajnie jesteś na
    niższym szczeblu ewolucji/cywilizacji, o czym sam ciągle piszesz :]
    Nigdy tego nie zrozumiesz, bo zwyczajnie, kiedy ja jestem wyżej, ty
    jesteś niżej :D Fizyka :D

    > Kurwa, czego nie zrozumiesz to sobie
    > dopowiesz i napierdalasz ludzi wmawiając im, że to oni są w błędzie i to
    > co sobie dopowiesz to innym przypisujesz.

    Drogi DEBILU, elektryczny. Cały czas rozmawiamy o kosiarce spalinowej
    odpalonej o 8:00 rano w niedzielę a ty próbujesz obracać kota ogonem. Bo
    ty masz elektryka? Chuj kogo to obchodzi!
    Musisz być nieźle POJEBANY, że tego nie widzisz i jak zwykle nie
    rozumiesz :) hehehe.

    > Ty też spierdalay idioto, który nie potrafi zrozumieć o czym jest
    > dyskusja. :D:D:D

    Wiem czym jest dyskusja. Ty nie masz BLADEGO pojęcia (jak zwykle) czym
    jest _rzeczowa_ _dyskusja_ . Możesz tylko wypierdalać z elektryczną
    kosiarką w fazie :D:D:D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>