eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca? › Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
  • Data: 2022-06-15 23:31:35
    Temat: Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Od: Collie <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W środę, 15.06.2022 o 22:22, marios napisał:

    > NAC BE140-SW-S ?
    > Faktycznie podoba mi się!
    > 390zł, i ma chwyt taki jak trzeba, włącznik na chwycie, kilka miejsc
    > zaczepu na szelki.
    > Szkoda że nie natrafiłem na nią wcześniej.
    > Może kupię z ciekawości, tylko jak ją chować przed żoną :)

    Tak. A żony - tak jak my kremów, czy kiecek - nie odróżniają kos,
    czy wiertarek. Wystarczy nie afiszować się w domu, że ma się ich
    więcej. Kos. Ja nie wchodzę do garderoby żony, a żona nie wchodzi
    do mojego warsztatu. A czego oczy nie widzą, to serce nie boli,
    w małżeństwie jak najbardziej.

    --
    Collie