eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca? › Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
  • Data: 2022-06-15 16:26:17
    Temat: Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.06.2022 12:37, a a wrote:
    > Wysoka trawa to naturalna trawa z łąk leśnych, bogata w kwiaty.
    >
    > Zapewnia naturalną 90% retencję wody z opadów deszczu, nawilża powietrze, filtruje
    powietrze z pyłów i patogenów
    > i stanowi naturalny filtr akustyczny przed hałasami środowiskowymi.

    Nie martw się o mnie, wysokiej trawy mam więcej niż owce Collie dałyby
    rade zjeść - https://ibb.co/0cP1bhM

    O owady https://ibb.co/QMy5Cnf i ptaki https://ibb.co/KD0DttJ też dbam.

    A trawę można kosić z głową. W maju kiedy kwitną mlecze i inne, można je
    po prostu ominąć. Resztę sezonu, koszenie trawy wynagradzam rabatami -
    https://ibb.co/zhFND3S https://ibb.co/KFKZHvV

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz