  • Data: 2012-03-27 13:24:37
    Temat: Re: Wełna na dach
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 25 marca 2012, 21:27:27 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Do tego za odprowadzenie sciekow 7,42 pln brutto. Czyli suma to 12,91 pln brutto.
    Jednak sama woda to zaledwie 5,49 pln - tyle tez kosztuje u mnie. Nie mam
    kanalizacji, mam oczyszczalnie, wiec woda kosztuje mnie ok 5 pln / m3. Koszt dla mnie
    praktycznie niezauwazalny bo zuzywam ok 10-15m3/mc, czyli srednio 150m3 / rok tj. 750
    pln / rok, czyli jedyne 62 pln / mc.

    Wczoraj byla babka z wodociagow i przez 31 dni zuzylem 7m3 wody, rachunek 45 pln / mc
    - takze te koszty sa rzeczywiscie niezauwazalne :)
    pozdr.

    --
    Adam