  • Data: 2016-08-18 11:22:59
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna instalacja
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 11:16:08 UTC+2 użytkownik jedenptak napisał:

    > Co prawda nie dałem jeszcze na zewnątrz desek w pionie po ścianie -
    > pewnie to załatwi sprawę i moje obawy.

    Dokladnie.

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=761
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=771
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=777

    Powiem szczerze, ze jak teraz na to patrze to wydaje mi sie, ze to musi
    p**ac przy zalewaniu - no ale wytrzymalo i nic sie nie wybrzuszylo :-)
    W koncu to tylko 25cm :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.