  • Data: 2016-08-18 12:12:10
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna instalacja
    Od: jedenptak <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Aug 2016 02:22:59 -0700 (PDT)
    "Adam Sz." <a...@g...com> wrote:

    > Dokladnie.
    >
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=761
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=771
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=777
    >
    > Powiem szczerze, ze jak teraz na to patrze to wydaje mi sie, ze to
    > musi p**ac przy zalewaniu - no ale wytrzymalo i nic sie nie
    > wybrzuszylo :-) W koncu to tylko 25cm :)
    > pozdr.

    I jakies takie nawet delikatne te deseczki :)

    ps. może wydać się dziwne bo - napisałem 7,5 cm (deski wewnętrzne
    wystają) bo Tato wymyślił sobie że deskowanie będzie licować od góry na
    tych deskach na ścianach (i na korytach podciągów!). 7,5cm+2,5cm(")=10 i
    24-10=14 stropu (hmm niekonsekwencja raz liczył do 24 a innym do 25).
    Co okazało się bardzo złym pomysłem (pytałem na grupie przed wakacjami)
    i narobiło mi niemało problemów i kupę czasu naprawiania "zrobionego".
    Że też ja byłem jakis zrezygnowany i zgodziłem się (ba nawet pomogłem)
    zakładać te szalunki wieńca na zasadzie: "może będzie dobrze".