  • Data: 2013-02-28 15:09:56
    Temat: Re: Wentylatory
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz wrote:

    > Wstawiasz mostek prostowniczy.

    > Nie.
    > Zależy to od impedancji obciążenia i od pojemności kondensatora.
    > Na biegu jałowym, bez obciążenia to prawie 15V.
    > Niewielka różnica mająca znaczenie tylko przy starcie.
    > Potem jest mniej nawet niż 12 V (spadek na prostowniku).

    Grzesiu ja to wiem ty to wiesz ale czy kogutek naprawdę to wie to mam
    wątpliwości?

    ilu zwykłych ludzi jest wystarczająco kompetentna do podłączenie
    komputerowego wentylatora do instalacji do halogenków? a co jak mamy tam
    "transfoirmator" elektroniczny?

    > Nie.
    > j. w., prostownik.,

    ja wiem ty wiesz lu zwykłych ludzie wie wliczając w to kogutka?

    > To już są dywagacje pod "Twoje" racje.
    > Wentylatory komputerowe są z zasady ciche.
    > Do wyboru do koloru.
    > http://aab.com.pl/wentylatory-140mm-i-wieksze.html

    a wydajność porównamy?

    > Polecam szczególnej uwadze ceny jednych i drugich (tych dedykowanych
    > do wentylacji).
    > W moim przypadku zadecydowało to, że komputerowy wentylator jest
    > krótki. w/k

    no i OK :)