    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Woda CWU
    Date: Sun, 13 Sep 2020 18:59:25 +0200

    W dniu 2020-09-13 o 16:30, P_P pisze:
    > Mam kocioł Defro Sigma 16 z zasobnikiem (na pelet) w kotłowni ulokowanej
    > w piwnicy.
    > Na poddaszu czy w kuchni na ciepla wodę musze czekac bardzo dlugo ~2
    > minut zanim sie przeleje zimna i dojdzie ciepla.
    > Mam zamontowana dodatkowa pomke przy zbiorniku ale widze ze się nie wlacza.
    > Moje pytanie czy zamontowac dodatkowa pomke, ktora bedzie non-stop
    > chodzila i wten sposób przyspieszy dostarczenie cieplej wody w krotkim
    > okresie.
    > Lub jak zmusić ta obecnie zamointowana pompke do ciąglej pracy.

    Naprawić tą, co się nie włącza.
    Skoro się nie włącza to jest zepsuta pompka lub układ czasowy, który
    powinien ją włączać.
    Pompka może stanęła z nieużywania i czasem naprawa jest trywialna.
    Wyłączyć zasilanie pompki prądem.
    Z tyłu pompki jest zazwyczaj okrągły dekielek ze szczeliną na duży
    śrubokręt.
    Trzeba odkręcić ten dekielek i pokręcić śrubokrętem wirnik aż zacznie
    obracać się bez oporów. Zakręcić dekielek. Po włączeniu zasilania pompki
    obwód cyrkulacji powinien powrócić do pracy.