    Subject: Re: Woda z wodociagu 3zł a ze studni 0,1zł
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Sebastian Rusek <s...@r...eu>
    Date: Thu, 28 Dec 2017 00:13:06 +0100

    W dniu 27.12.2017 o 08:38, Lisciasty pisze:

    > 26 litrów. A solanki to nie wiem, co 2,2 m3 jest chyba regeneracja.
    Przy zużyciu 7m3/miesiąc masz 3 regeneracje pewnie w okolicach 80-100l
    każda (liczę tak dużo, bo po regeneracji jeszcze program "płukanie soli"
    musi być;), czyli eksploatacyjnie jakieś grosze wychodzą.

    > Nie rośnie bo mierzę, poza tym gdyby rosło to od razu miałbym syf
    > pod prysznicem i osad w czajniku. Przed montażem co parę dni trzeba było
    > wylewać litry kwachu cytrynowego żeby to ogarnąć.
    A jak się żyje z wodą 0 dH? Nie myślałeś o mieszaniu jednak trochę z tą
    twardą?

    Wiesz ile nasypał?
    Jaki konkretnie masz zmiękczacz?

    --