  • Data: 2021-10-13 11:39:49
    Temat: Re: Wykrywacz przewodów
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 13 October 2021 at 11:28:26 UTC+2, Marek wrote:
    > Testowałem kilka, włącznie z tym Boshem i żaden IMHO nie działa tak
    > jak się tego oczekuje. Raz pokaże, że przewód jest ale przekładając
    > go na inną ściane pokazuje, że przewód jest "wszędzie". Urządzenia
    > działające na zasadzie "najprawdopodobniej gdzieś tutaj jest przewód
    > ale z całą pewnością dokładnie gdzie stwierdzić nie mogę".
    > Była już na ten temat dyskusja i żadnych konkretnych działających
    > pewnie *tego typu* urządzeń nikt nie zaproponował.
    >
    > --
    > Marek
    miałem 2 wykrywacze
    Jeden miał przełącznik: prąd stały, prąd zmienny i zbrojenie
    i regulację czułości
    Drugi to wykrywacz metali do ręcznego skanowania osób, bez regulacji i przełączania i
    wykrywa metal w ścianie

    Mialem jeszcze inny, to wykrywał kierunek prowadzenia przewodu pod tynkiem

    Niestety żaden nie działa jak georadar, skanujący pod ziemią i pokazujący obraz
    gruntu w 3D