  • Data: 2021-10-14 11:12:48
    Temat: Re: Wykrywacz przewodów
    Od: Collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W środę, 13.10.2021 o 01:59, Budzik napisał:

    > Jaki polecacie wykrywacz przewodów w ścianach?
    > Czaje się na Bosch GMS 120 ale moze cos lepszego w tej cenie albo cos
    > tanszego i rownie dobrego?

    Parkside 4-in-1 Multi Detector z Lidla. Miałem do nawiercenia dziurkę
    pod haczyk do obrazka, akurat w linii łączącej puszkę z gniazdkiem.
    Parkside pokazywał przebieg przewodów z dokładnością do 1cm. Dla lepszej
    widoczności przez Parksida płynących elektronów, podłączyłem do gniazdka
    lampę. Wiertło potwierdziło wskazania: błysku nie było, bezpieczników
    nie wywaliło, prund nadal jest w gniazdku i obrazek wisi. Ściana
    ceglana.