  • Data: 2020-11-20 17:00:02
    Temat: Re: Wylewka samopoziomująca pod klejone panele LVT
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 19 Nov 2020 22:58:24 +0100, m4rkiz

    > u mnie skonczylo sie na Marazzi Treverkdear Beige 20X120

    Fajne, dzięki za hincik. Z ekranu to chyba bardziej Toupe mi podchodzi.
    Beige, co nie dziwne ;) za bardzo w żółty leci.

    > z fuga 2mm

    Fuga 2mm bo mniej się nie dało (w sensie że już takie krzywe)?

    > w gresach 120x20 wybor jest dosyc spory, wiec bez problemow sie znajdzie
    > cos odpowiedniego a i o przyzwoitego ukladacza z doswiadczeniem chyba
    > latwiej niz z winylami

    Ja z ojcem będę układać. Kupiłem sobie system poziomujący wielokrotnego
    użytku i będziemy klecić. Pompa ciepła grzeje jak szalona (pożarła na
    wygrzewanie posadzek 400kWh, w domu 35 stopni, a z dolnego źródła popyla
    nadal 11*C przy starcie i zjeżdża po 3h do 9* raptem), rekuperator też już
    wisi, muszę jeszcze tylko ocieplić kanały i podpiąć skrzynki.

    --
    Pozdor
    Myjk