    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zaczyna się
    Date: Tue, 19 Jan 2021 09:46:29 +0100
    <rtns9j$204$1$Janusz@news.chmurka.net> <rtoutf$8n8$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <rtpin2$g3q$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <rtpqec$e85$1@dont-email.me> <600484b6$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <6004f1d9$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <60055f8d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <60059f4c$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <20210118162706.4b48c653@mateusz>
    <b...@g...com>
    <20210118174751.65a31e6e@mateusz>
    <c...@g...com>
    <20210118191055.339c47dd@mateusz>
    <c...@g...com>

    2021-01-18 o 10:48 -0800, budynPL napisał:
    > no jest, to co robisz to manipulacja faktami i zwykłą wiedzą
    > biologiczną. Tak jak i ty byłeś kiedy 3 dniowym płodem, czyli odrębną
    > istota ludzką.

    Tak, byłem kiedyś 3-dniowym płodem - nie 3-dniowym człowiekiem. W którym
    dokładnie momencie stałem się człowiekiem - nie wiem. Nikt tego do
    końca nie wie. No, poza tobą oczywiście. Człowiek to jednak coś więcej
    niż kilka komórek, choćby i samodzielnych. Na etapie 3 dni taki ludzki
    płód niewiele różni się od płodu kota, psa czy kangura.

    > Ekonomicznego? Spadłem.

    Z ambony? Nie dziwi mnie to, wszak to zupełnie przeciwstawne do tego co
    wy (katole) obłudnie głosicie, tj. "życie poczęte ma najwyższą
    wartość", by mieć pretekst do realizacji swoich chorych wizji.

    Mateusz