  • Data: 2021-01-19 12:35:45
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dominik Ałaszewski napisał:

    > I nie czepiam się okaleczania jako takiego (choć to ohydne barbarzyństwo,
    > w szczególności właśnie dotyczące dziewczynek), jedynie podaję przykład
    > praktyk religijnych IMO jawnie sprzecznych z prawem.

    Ale ten przykład był zły, bo dotyczy praktyk, które prawa nie naruszają,
    a poza tym nie muszą wiązać się z religią. Zilustrowałem to przykładem
    z USA (niestetey tendencyjnie wyciętym), gdzie w wielu klinikach
    położniczych obrzezanie uznawane jest za rutynowy zabieg, który należy
    wykonać po urodzeniu. Bynajmniej nie są to ortodoksyjne żydowskie szpitale.

    --
    Jarek