  • Data: 2021-01-19 22:19:13
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: budynPL <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 19 stycznia 2021 o 21:52:32 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    powiedzieć - ja nigdy nie byłem zygotą?
    > To najpierw byłeś zygotą czy człowiekiem?

    A wiesz że eskimosi podobno nie mają słowa "śnieg"? Bo mają osobne określenia na kady
    jego rodzaj.
    To że my rozróżniamy etapy rozwoju osobnymi pojęciami typu zygota, niemowlę, starzec
    nie oznacza to że
    zaszła jakaś zmiana gatunkowa - to wciąż ten sam homo sapiens.

    pozbawi ludzkich atrybutów, można go nazwać
    zresztą też wynika z tego wątku.
    > Spokojnie da się. Nikt Ci nie nakazuje aborcji. Masz się po prostu
    > odpimpać od innego człowieka. Tam gdzie się kończy Twoja wolność,
    > zaczyna się wolność innego i jego decyzje.

    Dokładnie tak!

    b.