  • Data: 2021-01-20 09:07:47
    Temat: Re: Zaczyna się
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-01-19 o 23:26 +0100, LordBluzg(R) napisał:
    > Nie. Człowiek myślący (homo sapiens) to taki który ma mózg i nim
    > myśli nieważne w jakim stadium, ważne żeby był i myślał

    Budyń trzyma się swojej naiwnej definicji człowieka jako "gatunek homo
    sapiens" - tak mu wygodnie, bo umożliwia mu to toksyczne zabiegi
    manipulatorskie zgodne z jego religijną indoktrynacją. No i to fajny
    pretekst jest, żeby zaglądać kobietom do pochw.

    Człowiek to oczywiście coś więcej, niż powłoka homo sapiens.
    Filozofowie nazywają to, zdaje się, "osobą". Jeśli o mnie chodzi, to
    postrzegam uśmiercenie homo sapiens na równi z uśmierceniem komara albo
    kota. Z uśmierceniem osoby natomiast trudno byłoby mi się zgodzić -
    niezależnie od tego, czy tą osobą jest naczelny, waleń, AI czy
    reptilian.

    Ludzki płód - bo o tym mowa - niewątpliwie osobą nie jest. Jest płodem
    homo sapiens o jakimś tam potencjale. W myśl zasady "decyduje ten, kto
    płaci", to do kobiety powinna należeć decyzja, co z tym płodem zrobić. W
    końcu to ona płaci: swoim ciałem, zdrowiem i przyszłością.

    Mateusz