    Date: Mon, 27 Mar 2023 20:26:07 +0200
    Subject: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Lisciasty <l...@p...pl>

    > ZE bazuje na mocy wynikającej z podpisanych umów. Jeśli przez ostatnie 30 lat
    odbiorcy nie zgłosili zapotrzebowania na większa moc i > nie zapłacili i nie płacą za
    gotowość dostarczenia większej mocy to ZE nie ma podstaw żeby zakładać większy
    transformator i grubsze
    > przewody. Zastanówmy się teraz kto jest nieuczciwy? ZE że nie zakłada większego
    transformatora czy ludzie którzy gówno by spod siebie
    > zjedli i nie chcą płacić za większą moc?

    Co to kurfa za brednie? Mam na umowie 25kW, nie korzystałem przez kilka
    lat z całego zakresu, teraz korzystam. Zapłaciłem za to. Podobnie mają
    setki tysięcy ludzi którzy mają na umowach naście kW.