  • Data: 2020-09-09 14:25:25
    Temat: Re: Zamrażarka szufladowa help
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czegoś chciałoby się skrzyniową. Jak wygląda użytkowanie takiej
    > skrzyni, gdzie okaże się, że woreczek z grzybami jest na dnie,
    > przywalony lodowymi cegłami? Na oko brakuje mi w skrzyniowych bogatego
    > podzielenia przestrzeni na jakieś pojemniki, kosze, podwieszenia, które
    > można łatwo wyjmowac. Ale gdy zajrzę do którejś, jest tam duża skrzynia
    > i jakiś mały koszyczek z boku.
    >
    > pozdro

    +skrzyniowe
    wrzucasz jak chcesz
    nie masz ryzyka połamania szuflad
    cieżej uszkodzić
    funkcjonalność niewrażliwa na wysokie zaszronienie
    Możesz zakupy wsypać do niej
    -skrzyniowe
    ograniczona wysokość (z szufladami są do 2m wysokości)
    przy rozmrażaniu ciężko usunąć wodę (wanna)

    +szufladowe
    łatwiej zorganizować zapasy
    więcej wejdzie do wysokiej
    łatwiej znaleźć produkt w niej
    -szufladowe
    delikatne szuflady które łatwo połamać a zwykle albo drogie albo nie
    można dokupić
    nadmiar szronu może uniemożliwić zamykanie i otwieranie
    Nieco wolniej pakujesz do niej (bo układasz)