  • Data: 2011-05-18 21:54:17
    Temat: Re: Zarówka? 50 dolców poprosze!
    Od: Piotr <z...@o...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-05-2011 o 22:10:13 quent <quent75 maupa gmail kropa <"kom>">
    napisał(a):

    > Ale ja chcę zużywać więcej prądu! Chcę ogrzewać dom zimą prądem do
    > 30stopni C - płacę za to więc kto mi zabroni? Tylko wtedy czuję się
    > komfortowo.
    > Czy uważasz, że powinno mi się ustawowo zakazać grzania mieszkania do
    > 30st.C?

    Nie. Uważam, że powinno się tworzyć jak najwięcej elektrowni napędzanych
    odnawialnymi źródłami energii, abyś mógł to robić bez negatywnego wpływu
    na środowisko. Jest to jednak na dzień dzisiejszy znacznie mniej realne
    niż ustawa o wycofaniu żarówek konwencjonalnych.

    Nie zrozum mnie źle. Nie popieram ograniczenia wolności w każdym tego
    słowa znaczeniu. Jestem za tym, aby każdy mógł otrzymać dowolną ilość
    energii ze źródeł odnawialnych (poprzez każdy rozumiem gospodarstwa
    domowe, przedsiębiorstwa, instytucje), jednak zanim organy rządzące
    tudzież ludzie odpowiedzialni za utrzymywanie w obiegu paliw kopalnianych
    nie zmądrzeją, jest to pewnego rodzaju rozwiązanie. Oczywiście to tylko
    moja opinia.

    --
    Piotr

    http://antyspam.pl/p/01/aaa.php