eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane › Re: Zbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane
  • Data: 2022-01-14 18:32:27
    Temat: Re: Zbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 14 January 2022 at 18:20:37 UTC+1, ToMasz wrote:

    > nie mam warzyw, nie myję podwórka, samochód myję na myjni, rąk (celowo)
    > w deszczowce nie myję, bo odchody gołębi i chlor.
    > Swoje kupy spłukuję. swoje i bliskich. pomrzemy niebawem?
    >
    > Masz jakąś manię prześladowczą która nakazuje Ci mówić innym co mają
    > robić a czego nie?
    >
    > ToMasz
    Epidemiologia to żadna mania
    to standardy naukowe
    Bakterie beztlenowe są szkodliwe dla zdrowia, o czym każdy może przeczytać

    Czyli miast gromadzić deszczówkę w zamkniętym plastiku i hodowac miliardy bakterii
    beztlenowych,
    należy użyć darmowych beczek metalowych, czy plastikowych, bez pokrywy
    a wtedy gromadzona deszczówka nie będzie się zamieniala w szamb o beztlenowe

    Kto mial dzialke, ogródek, ten to wie od urodzenia

    Nie stresuj się golębiami
    one dbają o to abys nie zachorował na tyfus, koronawirusa
    gdyz zbierają z miast wszelkie substancje organiczne, odpadki i je konsumują

    Bez gołębi, te odpady, okruchy, resztki jedzenia, by gnily, przyciągały roje much
    latem, szczury, myszy
    \i zaraza gotowa

    a chloru nikt nie używa bo chlor to największa trucizna świata, działająca drażniąco
    na drogi oddechowe, płuca, zastosowany w czasie 1WS wywołał tysiące zgonów