eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane › Re: Zbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane
  • Data: 2022-01-14 22:04:27
    Temat: Re: Zbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 14 stycznia 2022 o 18:11:17 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    doświetlane promieniami slonca i napowietrzane.

    > nie spamuj
    > deszczówki używa się do podlewania warzyw, do mycia podwórka, samochodu
    > a jak jest świeża i ciepla to się w niej myje ręce
    >
    > Deszczówka wpływa do basenu i się w niej plywa, ale wtedy jest to napowietrzona,
    doświetlona UV, UVC deszczowka, w której nie rozwijaja się bakterie beztlenowe.

    > a jak są w niej groźne dla zdrowia bakterie beztlenowe, miliardy bakterii, to
    zagrożone sa oczy, skora, uklad oddechowy

    > To w szambie następują procesy fermentacyjne, przy wykorzystaniu bakterii
    beztlenowych

    > ==
    > Bakteryjne infekcje beztlenowe u psów: objawy, przyczyny i ...
    > https://pl.puredogs.eu/bakteryjne-infekcje...
    >
    > 14.09.2021 ? Infekcje bakteryjne beztlenowe u psów występują, gdy zwierzę zostaje
    zakażone bakteriami, które są w stanie rosnąć bez tlenu. Tego typu infekcje często
    występują w jamie ustnej lub obejmują głębokie nacięcie, ugryzienie lub rana.
    Infekcję bakteryjną beztlenową należy jak najszybciej leczyć. Jeśli nasilenie
    infekcji wzrośnie, pies może doznać szoku. W niektórych ...
    To teraz mamy jasność że deszczówki nie można przechowywać w pochwach i psach.