  • Data: 2020-02-18 08:47:52
    Temat: Re: Zużycie gazu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 17 lutego 2020 17:59:57 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Jaki duzy dom?

    Po obrysie 10,5x10,5m parter+ piętro
    W bryle garaż więc do grzania pewnie ze 160m2 zostaje.
    Chyba dokładnie 160metrów bo za tyle mnie swego czasu posadzkarze skasowali a
    posadzki w garażu wtedy nie wylewali

    > U mnie dom 180 metrów ale grzane jest mniej (mysle ze jakies 145 metrów).
    > Wychodzi około 500zł miesiecznie za gaz (jakies 8,5 metra dziennie)
    > Ocieplony dach, nieocieplony dom, stare zebrowe kalafiory w wiekszosci
    > pomieszczen).

    Wczoraj u mamy byłem
    W sierpniu uruchomiliśmy tam kocioł na ekogroch
    Od tego czasu(200dni) spaliła 155 worków ekogrochu
    Średnio więc 18zł dziennie wychodzi domisko też duże i stare(1969rok budowy)
    i podobnie jak u Ciebie duże grzejniki żeberkowe(co akurat nie jest żadną wadą)