    Subject: Re: Zużycie gazu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Bula <b...@s...onet.pl>
    Date: Wed, 6 May 2020 00:50:35 +0200

    Witam,

    W dniu 18.12.2019 o 10:00, Kris pisze:
    > Jako że od niedawna(dokładnie 3 tygodnie) grzeję +cwu gazem ciekawy jestem i dość
    często obserwuję wskazania gazomierza
    > W tym tygodniu zużywam prawie dokładnie 6m3 dziennie
    > Przez ostatnie 20 dni zużyłem 152m3(7,6m3 dziennie)
    > Wcześniej do grzania CO i CWU służył śmieciuch, teraz jak jest gaz temperatura w
    domu utrzymywana dokładnie taka sama jak wcześniej dla śmieciucha
    > Zmniejszyłem tylko tem zasobnika CWU, przy śmieciuchu miałem ok 67stC przy gazie
    zrobiłem 55stC(i widzę że zasobnik daje rade wiec mogę jeszcze ją obniżyć do 50stc
    ale czy jest sens?)
    > Ile zużywacie dziennie gazu w waszych domach?
    >
    > Internety mówią ze 1m3 gazu kosztuje ok 1,30zł(bez kosztów stałych)
    > Wychodzi mi wiec że grzanie gazem mojej chałupy gazem jest trochę tańsze jak
    węglem.

    Jeszcze nie koniec sezonu, ale koniec okresu rozliczeniowego.
    Zachoniopomorskie, Dom poza miastem. Welna 15cm.
    Prosta automatyka.
    Dol 2x czujnik (salon+Lazienka)
    Gora, kazdy pokoj wlasny czujnik.Kazdy pokoj na osobnym wezle. Standard
    w dzisiejszych czasach. Silniczki na rozdzielaczach nie nudza sie :)

    Powierzchnia użytkowa: 147,55 wg projektu.
    Dol
    Podlogowka Stale 21C 24/h na dobe

    Gora
    Lazienka
    podlogowka Stale 23.5 C 24/h na dobe

    Pokoje kaloryfery
    Kazdy osobno sterowany, ale programy maja podobne
    6-8 i 16-23 21C
    Pozostale godziny 20C
    Weekend Pokoje
    6-23 21C

    CO i CWU
    0d 01.04.2019 do 01.04.2020 1437m3
    0d 01.04.2018 do 01.04.2019 1469m3
    0d 01.04.2017 do 01.04.2018 1471m3

    Ogolnie woda to okolo 25m3 miesiecznie. Taka wychodzi srednia. Wiec
    teoretycznie 300m3 to sama CWU.

    Bula