  • Data: 2010-02-21 11:04:21
    Temat: Re: blacha kwasoodporna w kuchni
    Od: "Anonim" <n...@a...email> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hlr1f6$ou6$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzięki za fotki. Pomysł na 5, realizacja na 4 z +. Tylko dla tego, że
    > widać
    > jakieś plamki za szybami(co to jest?).
    Dzięki
    Te plamki to wzór z tapety. Wten sposób coś co jest mleczno białe (szyby)
    mają nawiązanie do reszty ścian. Żonka mówi że te plamki to harmonia
    nowoczesności z
    klasyczną tapetą hihih Inaczej byś to widział gdybyś zobaczył całą kuchnię

    >Gratuluję fachowego łączenia
    > prosopadłych płaszczyzn w narożu. Łatwe to chyba nie było.

    One nie są prostopadłe - patrz opis

    > Zaczynam się
    > zastanawiać czy umieszczenie 1cm rynienek z alu za szybą i wsunięcie tam
    > taśmy z LED-ami nie przyniesie jeszcze lepszego efektu. Tylko koszty moga
    > drastycznie wzrosnąć.

    Widzialem coś takiego. niepodobało mi sie, Napewno mniej zeżre prądu, ale
    LED sa światłem punktowym i bedzie widać co cm punkt świetlny (a jeśli
    schowasz je w profil - jasnych trójkątów) i nieroświętlą całej tafli szkła.
    By osiągnąc podobny efekt do mojego całość musiała by być bardzie "gruba"
    Diody musiały by byc w odeległości coajniem kilkunastu cm za szybą, a tam
    niema na tyle miejsca.

    > Czy nie obawiasz się, ze nieprzytwierdzona na całej powierzchni szyba może
    > zbyt mocno pracować i uginać się?

    Nieobawiam sie bo szyby sa użytkowane ponad 4 lata i jest wszystko OK
    A co do uginania się? A poco miała by sie uginać?Pracować? Siłę odśrodkowa
    ruchu naszej planety, osiadanie budynku czy też nagrzewania się szyby od
    gotującej zupki załatwiają plastikowa listwa mocuącej oraz przewód w dolnej
    części.
    Szyba jest na calej długości przytwierdzoana. Blaszki sa po to by można w
    czasie jej zakładania poradzić sobie samemu. Całość dodatakowo jest
    przytrzymywana plastikowymi listwami ozdobnymi.

    POzdrawiam
    Robert