  • 1. Data: 2010-02-18 10:22:51
    Temat: blacha kwasoodporna w kuchni
    Od: m <f...@f...pl>

    witam,
    W jaki sposob montuje sie do sciany blache kwasoodporna?
    Ma byc zamiast kafelkow, miedzy blatem o szafkami wiszacymi.
    Czy przykreca ja sie do sciany, czy jakos przykleja?

  • 2. Data: 2010-02-18 10:34:01
    Temat: Re: blacha kwasoodporna w kuchni
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "m" <f...@f...pl> napisal w wiadomosci
    > witam,
    > W jaki sposob montuje sie do sciany blache kwasoodporna?
    > Ma byc zamiast kafelkow, miedzy blatem o szafkami wiszacymi.
    > Czy przykreca ja sie do sciany, czy jakos przykleja?
    Mysle ze na silikon powinna trzymac dobrze

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-18 11:36:55
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 18 Lut, 11:22, m <f...@f...pl> wrote:
    > witam,
    > W jaki sposob montuje sie do sciany blache kwasoodporna?
    > Ma byc zamiast kafelkow, miedzy blatem o szafkami wiszacymi.
    > Czy przykreca ja sie do sciany, czy jakos przykleja?

    Zapytaj sie pani domu czy chce ta blache ciagle myc aby sladow nie
    bylo.
    Co do montazu to mozesz pod szafkami wiszacymi i pod stojacymi ta
    blache przykrecic. Aby nie stukala o sciane to silikon starczy.

  • 4. Data: 2010-02-18 19:40:15
    Od: mayky <m...@c...pl>

    W dniu 2010-02-18 11:34, kris pisze:
    > Uzytkownik "m" <f...@f...pl> napisal w wiadomosci
    > Mysle ze na silikon powinna trzymac dobrze

    Kris dobrze mysli
    ja mam jakies 1,5 m2 0,8 grubosci
    wsuniete 2 cm ponizej dolnej szafki tyle samo pod gorna wiszaca a srodek
    na silikonie - nie ma problemu
    pamietaj tylko o odtluszczeniu powierzchni

    MAYKY

  • 5. Data: 2010-02-19 07:56:43
    Od: m <f...@f...pl>

    On Thu, 18 Feb 2010 20:40:15 +0100
    mayky <m...@c...pl> wrote:

    > Kris dobrze mysli
    > ja mam jakies 1,5 m2 0,8 grubosci
    > wsuniete 2 cm ponizej dolnej szafki tyle samo pod gorna wiszaca a
    > srodek na silikonie - nie ma problemu
    > pamietaj tylko o odtluszczeniu powierzchni

    Na tym wsunietym obszarze za szafkami to plyta jest
    przykrecona do sciany srubami, czy tylko szafki ja dociskaja?

  • 6. Data: 2010-02-19 08:15:49
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > przykrecona do sciany srubami, czy tylko szafki ja dociskaja?

    Powtarzam: po co masz dziurawic blache srubami. Na silikonie spokojnie sie
    utrzyma. Bedziesz mial nawet spory problem aby ja oderwac jakby co;))

    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-02-19 08:37:33
    Od: m <f...@f...pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 09:15:49 +0100
    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Powtarzam: po co masz dziurawic blache srubami. Na silikonie
    > spokojnie sie utrzyma. Bedziesz mial nawet spory problem aby ja
    > oderwac jakby co;))

    ok, jakos niedowierzalem temu silikonowi, dzieki tak zrobie
    jak mowisz:)

  • 8. Data: 2010-02-19 08:52:26
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

> [...]
    > Co do montazu to mozesz pod szafkami wiszacymi i pod stojacymi ta
    > blache przykrecic. Aby nie stukala o sciane to silikon starczy.

    Nieprzykrecaj blachy bo moze sie "naciagnac" i bedziesz mial powichrowana.
    Najlepiej to wkrecic wkrety w sciane i zostawic same lebki. Na nich oprzyj
    blache i dodatkowo przyklej silikonem. Ciezar blachy oprze sie na lbach
    wkretów (co 50 cm ponizej widoku szafek) i masz spokój na wieki. Lby srub
    zostaw wykrecone na doslownie 1 mm. Ja u siebie w domciu ulozylem tafle
    matowego szkla (klejonka 6mm) z tym ze postawilem ja na blacie i odsunolem w
    górze na jakies 5 cm. Na górze umiescilem w tym odsunieciu od sciany
    jarzeniówki. I teraz jak zapale to swieca mi sie cala sciana mleczna
    pomiedzy szafkami i blatem. Zonka byla wniebowzieta i jest przerazliwie
    jasno i nierazi w oczy nawet jak sie patrzy bezposrednio w jarzeniówki. Te
    szyby mam równiez za kuchenka na 2 scianach. Mycie ich to latwizna.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 9. Data: 2010-02-19 09:43:19
    Od: m <f...@f...pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 09:52:26 +0100
    "Anonim" <a...@n...mam.emaila> wrote:

> [...]
    > blachy oprze sie na lbach wkret_w (co 50 cm ponizej widoku szafek) i
    > masz spok_j na wieki. Lby srub zostaw wykrecone na doslownie 1 mm.

    dzieki za szczegolowy opis:) Blache chce puscic po sciancach
    w ksztalcie litery L, czy kupic jedna blache i ja zagiac pod
    katem prostym, czy zrobic to z 2 kawalkow, jesli z dwoch czy
    laczenie czyms wykonczyc?
    pozdrawiam,

  • 10. Data: 2010-02-19 12:06:08
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

> [...]
    > w ksztalcie litery L, czy kupic jedna blache i ja zagiac pod
    > katem prostym, czy zrobic to z 2 kawalkow, jesli z dwoch czy

    Ja bym zrobil z 2 kawalków. Zakladajac ze zagniesz blache pod katem 90stopni
    to niemasz gwarancji ze sciany masz równiutkie. Zaloze sie ze sciany nie sa
    idealne i jak wygniesz blache to niewylozy sie równo. Jak jedna sciane
    ulozysz to na drugiej gdzies bedzie odstawac. Wedlug mnie rób z 2 kawalków.
    A jak wykonczyc? mozesz kupic dowolny katownik aluminiowy i polozyc go w
    rogu scian i do niego wkleic na styk 2 blachy. potem silikon przezroczysty
    na wierzch cienka warstwe. albo np katownik do plytek w naroznikach i wsunac
    2 blachy (ale jakies podkladki pod spód bo plytki sa grubsze) i wtedy masz
    ladny kat. a kolory dobierzesz bez liku. Mozesz równiez wkleic blachy na
    sciany a w rogu na styku blach, nakleic listwe ozdobna do "tuningu" ze
    sklepów motoryzacyjnych. Cokolwiek zrobisz to pamietaj ze silikon MUSI byc z
    srodkiem antygrzybicznym. Kupuj markowy silikon. W kuchni jest wilgoc i po
    kilku miesiacach bedziesz miec grzyba jesli uzyjesz nieodpowiedniego
    silikonu.

    Pozdrawiam
    Robert