  • Data: 2010-02-22 06:19:50
    Temat: Re: blacha kwasoodporna w kuchni
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila> szukaj wiadomości tego autora

    > Gratuluję pomysłu i ... odwagi :) Jak kiedyś pytałem o szkło na ścianę, to
    > mnie zakrzyczeli :)
    > Wojtek

    Jakbyś był przy mnie. hihi Ja tez tak miałem , ale jak wchodziłem w dyskusje
    dlaczego nie to zawsze sie kończyło "nie bo nie", "nie bo nie widziałem
    nigdzie", "Panie, tak sie nie robi." itp Najfajniejszy był szkalrz.
    Powiedział: "... Pana zadaniem jest wymyslaniem niestworzonych rzeczy i
    płacić a moim to wykonać..." Zasugerował mi tylko klejonke by ewentualne
    kawalki niepoprzecinały ręki jakby szyba pękła. Było drożej ale uważam że
    miał rację.

    Pozdrawiam
    Robert