eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebrak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w CastoramieRe: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie
  • Data: 2010-08-13 09:29:20
    Temat: Re: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c641420$0$20990$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > Kupilem klimatyzacje w Cast. i popsula sie, zle dmucha
    > Poszedlem do Castoramy z gw. i FV zakupu, gwarancja jest fimry xxx , kotra
    > dostarcza klime dla Castoramy i napisane jest w niej , ze usterke usuną w
    > ciagu 14 dni od daty wplyniecia do nich reklamacji, nie wiem tylko ile dni
    > ma castorama na to, ale sadze, ze tez 14 lub 30 , nie wiem gdzie to
    > szukac..
    >
    > Olali mnie totalnie, dostalem tylko maila( po tym jak im zanioslem
    > papiery) , ze reklamacje przyjęto. potem dzownil do mnie ktos z firmy
    > serwisujacej te klimatyzatory i zapytal o uprawnienia osoby montujacej i
    > to wszytsko , powiedzieli, ze beda w kontakcie. Kontaktu zero , minelo 20
    > dni
    >
    > Chce, aby mi zwrócili pieniadze. Klime zakladala mi osoba ze wszytskim
    > uprawnieniami, mam podbite wszystko
    >
    > Poradzcie jak to zrobic, nie chce naprawy , chce zwrot pieniędzy.

    Gwarancji udziela producent, a nie sklep. Trzeba było zwrócić się do
    gwaranta. A warunki gwarancji są okreslone przez gwaranta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1