  • Data: 2023-03-31 19:04:38
    Temat: Re: ceny prądu w Polsce na tle EU
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 31 marca 2023 o 18:06:01 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    d-niemal-najdrozszy-w-europie-oto-co-odwrocilo-sytua
    cje/nhc2kf6

    > Przecież sam to napisałem w pierwszym zdaniu pod linkiem.
    >
    > TG
    Jak wiesz że nie są to ceny dla odbiorców indywidualnych to po chuj takie informacje
    wprowadzasz? Co będzie na nowej książeczce opłat nie wiem. Na starej średnia cena do
    zapłacenia z taryfy nocnej i dziennej wyszła mi ok 66 groszy za kilowatogodzine.
    Tania prowokacja w zasadzie ci się udała. Barany co do tej pory wstawiały swoje trzy
    grosze nie zauważyły że ich ceny prądu z artykułu nie dotycza. Jak bym był szwabem
    albo żył w szwabii to w tym samym okresie co tutaj płaciłem 66 groszy tam bym płacił
    2,5 raza więcej.