  • Data: 2023-03-31 19:26:51
    Temat: Re: ceny prądu w Polsce na tle EU
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2023 o 19:04 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Jak wiesz że nie są to ceny dla odbiorców indywidualnych to po chuj
    > takie informacje wprowadzasz?

    Przecież to Ty parę dni temu mi pisałeś, że przez moje PV płacisz więcej
    za prąd.
    Tutaj masz czarno na białym od czego zależy cena wyprodukowanej kWh.
    To, że Twoja taryfa zmienia się raz na rok nie oznacza, że zmiana tej
    taryfy nie zależy od cen energii na giełdzie, bo te są ściśle powiązane z
    kosztami produkcji.

    TG