  • Data: 2011-10-14 20:17:51
    Temat: Re: ciężkie płytki na pionowej powierzchni...
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bój, będzie się trzymać.
    > U mnie trzyma się na klej do płytek (do marmuru właściwie) płyta
    > marmurowa wo wymiarze ok. 90x130 cm i grubości 3 cm.
    > Płyta jest przyklejona do kominka, więc też działa temperatura.
    > No i nie podpiera się na niczym u dołu - wisi jakieś 5 cm nad podłogą.
    > Wisi już ponad 2 lata...

    to ty masz nerwy...:-) przy każdym podkładani do kominka, albo jak
    podkładasz głowę rozdmuchując żar...:-)))
    ja się już raz na klej naciąłem, Mapei adesilex p9... kleiłem terakotę
    na ogrzewanie podłogowe, kleiłem sam, żeby mi jakiś pacan chałtury nie
    odstawił... no i po pierwszym sezonie grzewczym tak ze 4 płytki wydają
    głuchy dźwięk... nie ruszałem, bo mi nie przeszkadza, a płytki akurat
    nie używane często...
    heh... znalazłem już inne płytki, nawet lepiej wyglądają niż te
    pierwsze, ale co dziwne, nie widziałem jeszcze tak cienkich, mają
    jakieś 2,5 mmm i co dziwniejsze,myślałem że kruche i w rękach będą
    pękały, a one są bardzo elastyczne, na 50 cm długości dają się wygiąć
    łuk odstający od płaszczyzny na jakieś 3 cm, więc powinny ładnie
    przenosić odkształcenia od temperatury...

    pozdrawiam
    s_13