  • Data: 2011-10-14 16:31:53
    Temat: Re: ciężkie płytki na pionowej powierzchni...
    Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-13 19:34, s_13 pisze:
    > przebudowa kominka w trakcie... zrobiłem taką odstającą ramkę wokół
    > drzwiczek, szerokości po 20 cm z każdej strony i grubości 10 cm...
    > wykonana z ytonga klejonego do obudowy z suporeksu i dodatkowo
    > mocowana sporą ilością wkrętów... wiec odpaść nie powinno...:-) ale,
    > przywiozłem właśnie gres, którym zamierzałem to obłożyć i tu mam
    > dylemat, gres ma grubość jakiś 1cm i ciężki jak cholera... jakoś mam
    > obawy, czy się na pionowej powierzchni utrzyma... raz, że ciężki
    > (kawałki 20x60 cm)... dwa, że się nad szybą mocno nagrzewa... trzy, że
> [...]

    Nie bój, będzie się trzymać.
    U mnie trzyma się na klej do płytek (do marmuru właściwie) płyta
    marmurowa wo wymiarze ok. 90x130 cm i grubości 3 cm.
    Płyta jest przyklejona do kominka, więc też działa temperatura.
    No i nie podpiera się na niczym u dołu - wisi jakieś 5 cm nad podłogą.
    Wisi już ponad 2 lata...

    Pozdry,
    MW