  • Data: 2021-04-30 18:10:08
    Temat: Re: czy pierwszy pokos już był?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:XnsAD1B49FC7A482PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > in <news:7f426736-481c-42a8-9bb4-4e5ac82d3506n@googlegr
    oups.com>

    > wakacje w Ułan Bator ;)
    >
    > nie
    >
    > zagadka nierozwiązana
    >
    > wpisujcie miasta

    dobra powiem wam.

    W zawiniątku był przyniesiony do ostrzenia
    nóż od kosiarki.

    och jaki ostry teraz, och jaki błyszczący
    nie mogę się doczekać soboty.

    Zbudzę wszystkich o 9oo w promieniu 2km moją zjebaną szajbą.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce