  • Data: 2023-05-25 21:11:14
    Temat: Re: czy pierwszy pokos już był?
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 25.05.2023 o 16:59, Lisciasty napisał:
    > Skorupiaki mi nie przeszkadzają, ale tych bezskorupowych jest
    > zatrzęsienie, czasami prawie że ziemia się rusza. Za dużo tego
    > tałatajstwa stanowczo.

    Kury karmić takim skarbem trochę szkoda. Tutaj serwują takie nagie
    ślimaki w co wykwintniejszych restauracjach. Mnóstwo protein, łagodne
    dla żołądka, łatwostrawne.

    Dla 2 osób: 4 nagie ślimaki, możliwie tłuste. Rosół warzywny.
    Szczypiorek.

    Bardzo starannie myjemy ślimaki, a następnie wrzucamy do gotującego się
    rosołu na ok. 10 minut - ale nie dłużej, inaczej stwardnieją! Studzimy.
    Na desce rozcinamy je w paseczki. Układamy carpaccio ze ślimaków na
    talerzu. Posypujemy szczypiorkiem. Palce lizać. Nie dziękuj.

    (przepis wygooglany, za wszelkie zatrucia nie odpowiadam)

    Najwyraźniej można z tego również zrobić pasztet do kanapek.

    Nigdy nie jeść na surowo, a po dotykaniu dokładnie umyć ręce. Te
    ślimaki miewają bardzo wredne (dla nas) pasożyty.

    > Robotę mam wyjazdową a jak uszczęśliwię małżonkę jeszcze kurami to
    > mnie zadusi razem z tymi kurami ;P

    Zająć małżonkę przepisem powyżej. Błyskawicznie nabierze przekonania do
    kur. :)

    Mateusz