  • Data: 2023-05-25 16:59:01
    Temat: Re: czy pierwszy pokos już był?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to przecież żaden czas, samo sobie żyje. Raz w tygodniu obczyścić
    > kurnik. Przy dobrej organizacji to kwestia 10 minut tygodniowo, tylko
    > kurnik trzeba zrobić przemyślany. No i jajka raz dziennie podebrać, ale
    > to kwestia 15s po drodze do skrzynki na listy.

    Robotę mam wyjazdową a jak uszczęśliwię małżonkę jeszcze kurami to mnie
    zadusi razem z tymi kurami ;P

    > O kaczkach nic nie wiem. A ślimak to takie miłe stworzenie, co prawda
    > mało pożyteczne, ale nikomu nie wadzi swoim byciem. Moje kury tak czy
    > inaczej ślimaków nie ruszają, ale u mnie występują tylko winniczki.
    > Gdyby jakiś mniejszy egzemplarz się napatoczył, to kto wie.

    Ponoć kaczki biegusy zżerają ślimole ale to tylko tak słyszałem.

    > Skąd ta niechęć do brzuchonogów?

    Skorupiaki mi nie przeszkadzają, ale tych bezskorupowych jest
    zatrzęsienie, czasami prawie że ziemia się rusza. Za dużo tego
    tałatajstwa stanowczo.