  • Data: 2021-10-12 22:51:12
    Temat: Re: czym zabezpieczyć drewno przed wilgocią?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 12 October 2021 at 22:49:32 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    sykatywa. Najtańsze i powszechnie stosowane są suszki na bazie związków ołowiu.
    Suszki z kobaltem i wanadem ze względu na cenę używane były i są jedynie w
    poligrafii.

    syf się wypłukuje i go wdychamy, wsiąka w glebę.|

    nich par ołowiu, pracownicy chorowali na ołowicę i umierali wczesnie albo ślepli

    przyspieszający schnięcie farb olejnych.. Jako sykatywy używa się najczęściej soli
    kwasów pochodzących z kalafonii z metalami o zmiennym stopniu utlenienia (ołowiu,
    miedzi, kobaltu, wanadu).Biorą one udział w naturalnej polimeryzacji rodnikowej,
    która powoduje sieciowanie oleju, czyli potocznie jego ...

    jutro juz go sprzedałem i był suchy i farba nie brudziła.

    się nieutwardzi, podobnie jak stearyna ze świec.
    > Nie pytany miałeś nie odpowiadać. Czy tak trudno ci to zrozumieć?
    lecz się