  • Data: 2009-09-09 12:48:07
    Temat: Re: deska barlinecka - tandeta
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost pisze:

    > Ale deske jako deske mozaesz probowac naprawiac, w przypadku paneli
    > efekt napray raczej bedzie fgorszy. Pociesze Cie, ze nawet jesli na
    > parkiet spadnie cos np. ciekawszym kantem to slad zostanie. Plytki tez
    > wszystkie nie wytrzymaja - najlepsza bylalby trawa.

    Półtora roku temu prawdziwa deska była porównywalna cenowo niż tzw.
    "deska" barlinecka. Dla mnie ani to panel, ani to deska. Na całą deskę
    przypada ledwo 3mm właściwego drewna. Możliwości renowacyjne takiej
    deski są ograniczone zarówno przez grubość warstwy użytecznej jak i
    przez technologię montażu. Deska barlinecka to jak mebel oklejony
    fornirem. Wygląda jak drewno... i to wszystko.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio