  • Data: 2010-06-01 16:31:12
    Temat: Re: do kiki
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "amir" <a...@g...pl> wrote in message
    news:hu3871$emc$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    html

    > wszedzie po bokach zdejem wełne i na much naciagne, a do muru deska na
    > wkretach przybiję
    >
    > tak powinno byc ok?

    Do muru deskę w jakim celu?
    Skrobnuij rysunek żebyśmy się rozumieli.....

    > pod podbitką wszędzie mam styropian wepchany

    Ale to też nic nie da. Bo masz za murłatą od strony zewnętrznej pionowo
    porotherm. To taki "szczyt" ci wymurowali i zimno wlecie nie od podbitki
    tylko pionowo z nieba. Wlecie w tą ceramikę, do wieńca i dalej po pokojach.
    To jest najgorsze, ma strasznie dużą powierzchnię i ciągnie się dziesiątkami
    metrów.

    > szczyty po bokach sciete i jest styropian,
    ok, dobrze, byle szczelnie przyklejony, bo widzę, że masz porotherm klejony
    na placki i będzie przeciąg wewnątrz muru.

    > jednak na jaskolce nie scinali szczytow
    > nawiercali otwory i piankowali porothermy

    To nic nie da. Trzeba przerobić. Ja pierwszej zimy piankowałem też ale
    doraźnie. I tak kułem.
    Jak dasz maila to ci wyślę moje zdjęcia i jakbyć mógł to je lekko zmniejsz i
    wstaw na stronę. Tam ci dam moje błędy jakie naprawiam. Zobaczysz masakrę.