  • Data: 2010-06-01 20:25:00
    Temat: Re: do kiki
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    amir pisze:

    > tomek @ baborow com
    >
    > podeslij wrzuce na strone
    >
    > nie wiem czy dobrze sie rozumiemy,
    > co masz na mysli 'welna ma nachodzic na sciane'
    >
    > ja to widze tak:
    > www.baborow.com/dzialka/welna
    > po prostu na bok daje np 10cm welny wiecej naciagam ja na
    > sciane boczna, przybijam cienska deske i mocuje wkretami

    Tam, gdzie na zdjęciu masz kreski na porothermie to właśnie tam nie może
    być cegieł tylko docieplenie. Żadne takie naciąganie nic nie da, bo
    musiałbyś całą ścianę wyłożyć wełną.

    Mówiąc inaczej - tam, gdzie masz kreski i podpisałeś deska ma być DZIURA
    w którą włożysz wełnę lub styropian.

    > a moze druga warstwe wystarczy naciagnac na sciane?

    Nic to nie da. Zresztą po co ci garby w pokoju, jak możesz izolacje
    umieścić na zewnątrz.

    Zresztą zrób sobie przekrój przez tą ścianę

    legenda:
    ---- dachówka (izolator to raczej nie jest)
    **** wełna

    JEST (zobacz, że właściwie cała ściana jest na zewnątrz)

    -20

    --------
    ***|||+
    +20