  • Data: 2010-06-01 21:37:54
    Temat: Re: do kiki
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "amir" <a...@g...pl> wrote in message
    news:hu3lhm$28s$1@inews.gazeta.pl...

    > przy robieniu ocieplenia z zewnatrz wezne to pod uwage

    Zrób teraz, bo później walenie młotkiem się skończy, że popęka tynk jak u
    mnie i trzeba będzie kuć bruzdy jak u mnie i łatać klejem i siatką.

    > to mam jeszcze pytanie
    >
    > www.baborow.com/dzialka/okno
    >
    > czy pod 1 miejsce pomiedzy oknem a krokwią, moge wypelnic pianka
    > np dajac ja bezposrednio na dachowke?
    > jak poprawnie ocieplnic dokladnie dookola okna ?

    Ja mam też ten dylemat bo zwyczajnie nie wiem. masz moje zdjęcia :-) Sam się
    zastanawiam co z tym zrobić.
    Mnie się wydaje, że okna i moje i twoje są za wysoko osadzone.